FANDOM

Liceum West Beverly Hills
Westbev3
Uczniowie Uczniowie wg roczników:

Rocznik 2013:

Rocznik 2011:

(eksternistyczna matura)

Rocznik 2010:

Rocznik 2009:

Rocznik 2005:

Rocznik 1999:

Rocznik 1996:

Rocznik 1993:

Rocznik 1992:

Rocznik 1991:

Rocznik 1990:

Rocznik 1986:

Typ Szkoła
Miasto Beverly Hills

Liceum West Beverly Hills to liceum do którego uczęszczali główni bohaterowie seriali Beverly Hills, 90210 i 90210. Naprawdę szkoła znajduje się w Torrance, Kalifornia i nazywa się Torrance High School.

Budynek jest głównym miejscem przebywania nastoletnich bohaterów. Kiedy seria wróciła jako 90210 szkoła też wróciła zmianiona.

W Beverly Hills, 90210, West Beverly High był niekiedy stosowany jako fundament dla historii związany z zbadaniem i rozwiązaniem spraw. W innych przypadkach to było przedmiotem wielu wykroczeń Steve lub wielkiego podziwu Donny Martin.

Oprócz udziału w szkole, niektóre z postaci z pierwszej serii grał pewne role tam. Brandon Walsh i Andrea Zuckerman pisały na papierze szkoły, podczas gdy David Silver był DJ-em, od czasu do czasu odtwarzał muzyke między klasami i co kilka ogłoszeń. W tych dniach szkoła miała zanotowaną wicedyrektor nazwie Pani Teasley.

W drugim sezonie Beverly Hills, 90210, gang zakradli się w kapsule czasu, który prowadzi małą token z każdego z nich, z Dylan McKay "wosku surfingowych s do Donna Martin 's lycra spandex. Pamiętny artykuł był kowbojski kapelusz, że David Srebrny 's przyjaciel Scott Scanlon nosił podczas epizodu, w którym jego życie spotkał tragiczny koniec, który był sam odcinek kapsule czasu.

W spin-off 90210, Kelly Taylor pracował jako psycholog szkolny w West Beverly High School, gdzie jej młodsza siostra Erin Silver się uczyła, podczas gdy jej stara przyjaciółka Brenda Walsh otrzymał nową pracę jako reżysera musicalu "Spring Awakening".